سردخانه

ساخت سردخانه ارزان فروش و تولید سردخانه با تضمین پایین ترین قیمت با قرارداد کتبی با انجام پروژه های متنوع در سراسر ایران شماره تماس : ۰۹۱۲۰۷۴۳۷۷۰

ساخت سردخانه ارزان

سردخانه هایی که در زندگی زوز مره ما است ،اکثریت از دو نوع اتاق های ساکن یا متحرک هستند و از آنها برای نگهداری مواد های غذایی و نگهداری سیفی جات دو میوه ها استفاده می شود.

مکانیزه های سردخانه به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم از کمپرسور ،کنداسور ، موتور ، شیر انبساط ، فن ، اوپراتور و لوله هایارتباطی. متور محرکی که در سردخانه به کار رفته است به عنوان کمپرسورعمل می کند ، که اکثریت آنها با برق کار میکند.

ساخت سردخانه ارزان

کمپرسور  در سرخانه ها وظیفه متراکم کردن فشار گاز موجود در سردخانه ها را دارد. کنداسور ها وظیفه سرد کردن گاز های کپسول حاصل بر سردخانه رادارد. گازی که در درون لوله های سردخانه عبور رو خروج میکند گازفرئورنام دارد ، که ایجاد کنکی را درکنداسور ایجاد میکند و مانع عبور سرم به سردخانه شود. در زمان های قدیم مردم گاز سرد خانه خود را ازت انتخاب می کردند ، که گاز بی خطری بود و به محیط زست آسیب نمی زند ، ولی امروزه مردم از گاز های فرئرن استفاده می کنند ولی گاز فرئون به گازی، خطر ناکی است که به هم به محیط زیست لطمه می زند هم به پاره شدن لایه ازن.

معمولا اکثریت کسانی که در ساخت سرد خانه سابقه دارند ، از گاز های ازت برای ساخت سرد خانه استفاده می کنند. اپراتور ها درسردخانه ها نقش بسیار مهمی دارند که گاز سرد ، حاصل از تولید کنداسور را در محیط یا اتاق خاصی پخس می کند ، که این عمل توسط شیرانبساط توسط دمنده ها تولید می شود و داخل اتاقک ها پخش می شود. لوله های ارتباطی در سرد خانه ها نقش انتقال سرما در محیط اتاقک ها میشود.

آموزش گام به گام ساخت سردخانه ارزان و کاربرد آنها

سردخانه های گمرکی: این نوع سردخانه ها را برای نگهداری مواد غذایی و خشک بار استفاده می کنند. سردخانه های ذخیره ای:سردخان هایی هستند که برای انبار کردن ، نواع محصولاتی که قیمت آنها در حال بالا رفتن است استفاده می شود. سردخانه های کوچک:از این گونه سردخانه ها درکارخانه های ، کوچک یخ سازی در شهر های کوچک استفاده می شود.

سردخانه های عمومی: در این مورد سردخانه برای نگهداری مواد غذایی ، که در برخی از فصول سال قیمت کمی دارند نگهداری می کنند ، که در فصلی دیگر که مواد غذایی گران می شود آنها را به فروش می رساندند.

 ساختمان سردخانه ها

اولین بخشی که به محض دیدن سرد خانه به ذهن ما میرسد ، مورد نگهبانی و امنیت آن سردخانه است. بخش عظیمی که سردخانهرا تشکیل داده است سالن نگهداری آن است.

 

 

درباره‌ی wikiadmin

حتما ببینید

سرد خانه آمونیاکی و فریونی

شرحی بر سرد خانه آمونیاکی و فریونی

سرد خانه آمونیاکی و فریونی سرد خانه آمونیاکی و فریونی سیستم سردخانه: از زمان های …

4 نظر

  1. سلام
    بنده قصد ساخت سردخانه ۵تا۷تنی ارزانتر دارم که گاز ازت استفاده شود و تا جایی که امکان دارد از ساندویچ پانل استفاده نکنم
    بی زحمت راهنمایی کنید یا طرح توجیهی برای بنده ارسال کنید بسیار سپاسگزار می شوم.

  2. باسلام
    احتراما ضمن سپاسگزاری
    درخصوص ساخت سردخانه برای میوه انار و انواع هلو خواستم مرا راهنمایی بفرمایید.
    در حال حاضر زمینی به مساحت ۳۰۰ متر با آب برق و گاز در اختیار دارم
    خواهشمند است راهنمایی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *